Account 0

Гарантія і повернення

Всі вироби, вироблені компанією "АртФактор", виготовляються на замовлення відповідно до індивідуальних конструктивних особливостей та габаритівstrong>, вказаних Покупцем при замовленні товару на сайті.

У зв'язку з цим є певні особливості та обмеження при поверненні виробів цієї категорії.

Згідно з постановою №172 Закону України "Про захист прав споживачів" погонажні вироби та матеріали належної якості, нарізані або розкроєні під розміри, визначені Покупцем, належать до категорії «товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».

Повернення можливе, якщо товар, отриманий Покупцем, є виробом неналежної якості.

До виробу неналежної якості ми відносимо товар, якщо:

  • Розміри виробу, затверджені Покупцем, відрізняються від заявлених більш ніж на 1.5 см.
  • Зображення на готовому виробі не збігається із спочатку затвердженим
  • Механічні пошкодження полотна, підрамника, рамки, скла та інших комплектуючих:
    • стики підрамника виконані не щільно, зі щілинами більше 2 мм або мають відчутний люфт при помірному натисканні
    • підрамник має тріщини, вибоїни чи інші суттєві ураження деревини
    • на полотні, папері чи склі присутні відколи, подряпини, плями
    • полотно натягнуте неякісно з очевидними провисаннями
    • постер не фіксується, випадає
    • фурнітура погано закріплена
  • Друк зображення виконано зі смугами або іншими артефактами, які відсутні у зображенні (брак друку)
  • Є явні артефакти друку через низьку якість похідного зображення з нашого каталогу (мильність, компресійні точки тощо)
  • Кольори на друку бляклі та відрізняються від кольоропроби (Що таке кольоропроба?)
  • Зміщення/Перекос полотна на підрамнику або фотопапері більше 1 см
  • Лакування виробу виконано неякісно, присутні незалаковані ділянки полотна, плями або кратери від лаку
  • Комплектація або матеріали не відповідають заявленим

У всіх вищенаведених випадках ми зобов'язуємося повернути гроші за товар або обміняти на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання Покупцем товару.

Ми не гарантуємо повернення грошей або обміну, якщо:

  • Відтінки віддрукованого зображення або тону відрізняються від зображення на моніторі (див. Часті питання)
  • Деталі зображення, які не видно на макеті на сайті, присутні під час друку. Ми відносимо такі відмінності до категорії незначних деталей, які не впливають на загальний вигляд кінцевого зображення
  • На друку присутні небажані елементи, які спочатку були у макеті клієнтського зображення (див. Умови Роботи)
  • Сегменти, що мають довжину сторони понад 120 см, відходять в одному з кутів від стіни на відстань від 2 см
  • Торці сегмента(ів) картини за формою мають незначні відмінності від прев'ю на сайті (наприклад, кути або ділянки для підвороту полотна)
  • Фрагмент зображення, що потрапляє на лицьову частину, відрізняється за запечаткою від превью товару, але при цьому відповідає виду в "Режимі Полотна" (див. Часті питання)
  • Замовлення не доставлено вчасно, але надіслано у належні терміни

За наявності пошкоджень з вини транспортної компанії всі витрати на транспортування та обмін товару ми беремо на себе, за умови, що посилка була отримана вами не пізніше 5 днів з моменту прибуття у відділення (або отримання посилки кур'єром), а також коректної фіксації Одержувачем факту пошкодження.

Важливо!

При наявності пошкоджень при прийомі посилки ви повинні скласти акт-претензію на місці отримання або при кур'єрі, а також рекомендуємо самостійно зробити фото/відео фіксацію пошкоджень!

Подальше вирішення питання з транспортною компанією ми беремо на себе, а ваше замовлення відразу ж повторено передається на виробництво для оперативної заміни!

Кожен виріб після виготовлення нами фотографується, тому якщо у виробі є явний візуальний брак, то цей факт необхідно зафіксувати безпосередньо при отриманні товару (у відділенні транспортної компанії або при отриманні від кур'єра) . У цьому випадку процес повернення/обміну товару набагато спроститься, а також допоможе нам якомога оперативніше виявити причини браку та зробити його усунення.

Повернення коштів (передоплати) з вини/ініціативи покупця після запуску виробу в роботу не провадиться!

Внесення коригувань на замовлення після запуску у роботу розглядається індивідуально наскільки це можливо.

Порядок дій при поверненні/обміні товару:

  • Звязатися з менеджером та заповнити Заявку на повернення/обмін товару
  • Детально викласти причини, з яких отриманий товар підлягає поверненню/обміну. Додати фото/відео матеріали за наявності
  • Дочекатися рішення про повернення/обмін та погодити порядок дій щодо повернення/обміну
  • Слідувати подальшим інструкціям