Ми оновились! Ласкаво просимо до нового інтернет-магазину репродукцій АртФактор! Детальніше
Account 0

Оплата і доставка

Оплата

Для максимальної зручності своїх клієнтів компанія «АртФактор» пропонує комфортні умови оплати та доставки покупок до всіх регіонів України. Незалежно від того, чи Ви замовляєте індивідуальний друк фотографій або готову композицію з каталогу, буде доступно відразу кілька варіантів оплати:

  1. Накладений платіж - при отриманні товару та огляді виробу у відділенні служби доставки або при доставці кур'єром (зверніть увагу, буде потрібна додаткова оплата послуги повернення грошей). Послуга повернення грошей розраховується від фактичної суми, що пересилається (більш детально в тарифах Нової Пошти).
  2. Оплата на сайті - 100% передоплата особистою банківською карткою.
  3. Безготівковий розрахунок для юридичних осіб.

Ціна виробу формується динамічно на сайті залежно від вибраних параметрів. Ціна, вказана під час розрахунку є актуальною.

За необхідності виготовлення виробу в стислий термін передбачено "термінове замовлення". Доплата за термінове замовлення: +20% вартості виробу.

Всі товари виготовляються на замовлення, що дозволяє вам вибрати бажаний сюжет із тисяч можливих варіантів на сайті, а далі виготовити вибраний сюжет у необхідній вам конфігурації (розмір, модульна розбивка, матеріал друку тощо), що передбачає ручну працю, час і витратний матеріал, саме тому ми цінуємо відповідальних замовників і намагаємося мінімізувати ваші та наші ризики. Ми взаємно відповідально підходимо до виконання своїх зобов'язань!

Тому будь-яке замовлення відправляється у виробництво тільки після 30% передоплати.

Доставка та упаковка

Приклад упаковки у компанії "АртФактор"

«АртФактор» співпрацює з усіма популярними службами доставки України, що дозволяє клієнту самостійно вибирати найбільш оптимальний та швидкий спосіб відправлення товару до Вашого населеного пункту та отримувати покупку вже через 1-3 дні після відправлення та погодження всіх нюансів. Заповнюючи форму замовлення, Ви зможете вибрати:

  1. Доставка товару «Новою Поштою» або іншим сервісом на будь-яке відділення України (оплачується за тарифами оператора), де Ви зможете самостійно забрати товар у зручний час. Середня вартість доставки Відділення–Відділення складає близько 100 – 150 грн. (за тарифами Нової Пошти).
  2. Кур'єрську доставку до дверей Вашого будинку або на роботу по Києву чи іншому місту України у погоджений час. Сума за кур'єрську доставку також розраховується залежно від габаритів вантажу та у середньому становить 130-170 грн. (за тарифами Нової Пошти). Різниця між доставкою на відділення та кур'єрською на адресу становить близько 25-35 грн.

Ми завжди надійно упаковуємо картини для відправки: кожен сегмент картини обертається в стрейч плівку і одягається у спеціальні картонні куточки. Повністю укомплектований виріб потім упаковується в міцний картон 3мм і стікерується попереджувальними знаками для особливо дбайливого звернення.

Приклад упаковки картин без рамки

Посилки, габарити яких перевищують розмір сторони в 100 см., ми упаковуємо в подвійні листи гофрокартону з кожного боку і щільно обертаємо плівку, щоб максимально захистити ваші картини при пересиланні. Це мінімізує ймовірність пошкоджень під час транспортування.

Доставку товару на відділення транспортної компанії оплачує покупець за винятком спецпропозицій, у яких передбачена безкоштовна доставка.

Адресна доставка оплачується одержувачем незалежно від суми замовлення.

Приклад упаковки картин із рамкою

Вироби, виготовлені із зовнішньої рамкою, упаковуються в спеціальні м'які куточки з спіненого поліетилену, що запобігають механічним пошкодженням рами під час транспортування.

Посилки надсилаються тільки на вантажне відділення, якщо:

  1. Габарит однієї із сторін упаковки перевищує 120 см.
  2. 2 сторони упаковки перевищують 70 см одночасно

Після відправки товару Вам буде повідомлено номер декларації, за якою Ви зможете відстежувати хід доставки, щоб отримати довгоочікувану покупку відразу після її прибуття.

Сервіси доставки дають гарантію цілісності товару, тому настійно рекомендуємо на місці перевіряти упаковку та товар на відсутність механічних пошкоджень і у разі наявності таких зафіксувати їх відразу при отриманні у відділенні або при кур'єрі (як мінімум зробити фото пошкоджень, скласти акт претензію та повідомити нас).